Hur laddar jag upp en bild

akh

Hur laddar jag upp en bild

akh
Hej!
Har precis skapat hemsida hos er, försöker nu ladda upp bild och jag får svar att det lyckats och att jag använt 3% samt att det bara är att dra och släppa. När jag drar och släpper så får jag bara en helt ny sida med bilden som heter ../images/... och sedan kommer jag inte längre. Hur ska jag göra för att kunna få in bilden på sidan och skriva en text till?
mvh

Re: Hur laddar jag upp en bild

Ok, det var konstigt. Det kan bero på din webbläsare.

Men du kan även infoga bilden med knappen "Infoga/redigera bild". Knappen ser ut som ett träd och välj bilden i bildlistan.
/ Jim Westergren