Hur lösenords skyddar man sin hemsida?

GabrielAspegrén
Hej, jag undrar hu man lösenordsskyddar sin hemsida? Jag har sett frågan innan men det står inget direkt svar. Om det inte är fixat än så undrar jag om jag kan få reda på när det är fixat. Du kan mejla mig på [email protected] .
http://www.abba.n.nu/
MVH Gabriel Aspegren

Re: Hur lösenords skyddar man sin hemsida?

Hej Gabriel,

Jag måste först programmera den funktionen men det är på gång. Jag gissar att jag är klar med det i början på nästa vecka.

Jag kommer att skicka dig ett e-post när det är redo. Det kommer även komma med i nyhetsbrevet som kommer gå ut till alla.

Re: Hur lösenords skyddar man sin hemsida?

Jag blev klar med denna funktionen i fredags. Titta under inställningar hur det kan aktiveras. Jag skickar dig ett mail.
/ Jim Westergren