Hur man förbättrar sin placering i google

Hur man förbättrar sin placering i google

vigge50
This post was updated on .
Jag har klättrat i google dels för att jag har gjort länkar till min sida men även för att jag har använt "sökmotorskonsults" test. Där skriver du in din hemsida och vilket sökord du vill synas på och då får du en lista med allt då behöver förbättra för att komma bättre till i google. Max poängen är 100 men för varje fel den hittar så drar den av några poäng så då kan man läsa igen komentarerna man får och förbättra sin hemsida. När man har förbättrat sin hemsida så kan man göra testet igen och då kanske man får högre poäng och då får man andra komentarer som är mer finjusteringar. Själv har jag fått 86/100 och om man får över 80 så kan man få en html-kod som visar att man har en bra uppbygd hemsida. Man ska skriva in sin epost-adress men man jagh har inte fått något mail eller liknande så ni binder inte upp er till något.
För att komma direkt till testet så gå via denna länken: http://www.sokmotorkonsult.se/verktyg/onpage/
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se