Hur mycket minne har N.nu??

Locked 5 messages Options

Hur mycket minne har N.nu??

jocke
Hej, jag började fundera att hur mycket minne N.nu egentlige har? och är allt sparat på samma mineskort?

Hur mycket minne har gratis versionerna?
Och dåm som uppgraderar?

Och hur mycket minne har N.nu sammanlagt? går det att köpa mera??

Finns inte det en risk att allt minne kan raderas?

Re: Hur mycket minne har N.nu??

emilsson
Gratisanvändare: 1 MegaByte för bilder
Uppgraderade användare: 15 MegaByte för bilder

Jag vet inte hur mycket minne N.nu har och hur mycket minna man har för text m.m men jag tror att allt är lagrat på samma hårdisk.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Hur mycket minne har N.nu??

Ja, allting finns på samma hårddisk. Just nu ca 10 gigabyte. Men jag kommer förmodligen att flytta bilderna senare till ett annat ställe.

Just nu är det ca 16 000 hemsidor och jag håller på att bygga om och förbereda inför möjligheten att kunna ha 1 miljon hemsidor.

RE: Hur mycket minne har N.nu??

jocke
10 gigabyte?? så lite?? det räcker ju just och just till en enda hemsida??

Date: Tue, 1 Mar 2011 02:41:18 -0800
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Hur mycket minne har N.nu??

[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Hur-mycket-minne-har-N-nu-tp2596240p2602119.html
To unsubscribe from Hur mycket minne har N.nu??, click here.

RE: Hur mycket minne har N.nu??

Jocke, en hemsida är inte ens 1 MB om man räknar bort bilder.