Hur skaffar man en inloggningsdel till en befintlig hemsida

Hur skaffar man en inloggningsdel till en befintlig hemsida

Maria Brodd Hemmelin
Hej,
vill kunna ha en inloggningsruta på min hemsida. Inloggen ska vara för styrelsen i föreningen och den skall tjäna som en kontaktyta där kalender och annat som bara styrelsen skall ha tillgång till finns.
Mvh
Mia

Re: Hur skaffar man en inloggningsdel till en befintlig hemsida

Emil Frisk
Hej Maria!
Beklagar det sena svaret. Har du kikat på mitt svar i den här tråden? Prova det och återkom om det är några problem!