Hur

Bengt-Rune Karlsson
När jag monterat en bild ca 5 cm bred o 3,5 hög i vä-kant på sidan och vill lägga en
bildtext till höger om bilden och i bildens nederkant, hur gör jag då?

Jag har kommit så långt att jag markerat bildtexten och öppnat CSS men?????????

Väldigt tacksam för hjälp.

Jag får ju inte CSS att funka.

Bengt-Rune Karlsson
Jag får ju inte CSS att funka. Jag har varit verksam som  handsättare, som sedan bytte namn till grafiker? så jag borde väl veta vad teckensnitt, radavstånd och den biten betyder.
Är det för att jag inte har uppgraderat som jag inte får CSS att funka?

Vänligen
Bengt-Rune Karlsson

FFV4YLTror jag har fixat problemet

Bengt-Rune Karlsson
Tror jag har fixat problemet, det var nog SBT, (skit bakom tangentbordet), i alla fall.

Bengt-Rune

Re: FFV4YLTror jag har fixat problemet

Hej Bengt-Rune,

Jag slog ihop dina 3 trådar till en för att lättare kunna överskåda de olika ämnena i supporten.

Det var ju bra att du löste det. Den biten som du hade problem med kräver inte uppgradering om andra som läser detta undrar. Men om man vill ändra CSS för själva mallen (inte innehållet) så kräver det uppgradering.
/ Jim Westergren