Hur vet ni som jobbar på N.nu....

jocke
Hej, jag frågade en gång tidigare att vad jag skall göra för
att få uppgradering, att jag har svarat på massor frågor mm.

Sen frågade jag också att var ni har någon gräns? att hur vet ni
när ni skall ge uppgradering, men det fick jag inget svar på, sen tänkte
jag att det är någon funktion i disskusions forumet, men nu kom jag att
tänka på att supporten har exakt samma forum som alla andra, bara att
det finns en textruta bredvid. Och inte kan jag ge någon uppgradering
med mitt forum till mina medlemmar! :)

Så hur vet ni när någon skall få uppgradering? skriver ni upp hur många
gånger den har svarat, eller måsta man själv alltid säga att skall jag snart
få någon uppgradering?

Mvh, Jocke
www.alltomoffroad.se

Re: Hur vet ni som jobbar på N.nu....

Måns Gullberg
Administrator
Hejsan Jocke!

För det första har jag nu flyttat denna tråden till "Allmänt (Allt som inte är support)" support forumet är till för frågor gällande problem du stöter på under användningen av systemet N.nu.

Det är jag som bedömer det hela.

Det beror på hur givande svaren är, det har inte så hemskt mycket med antalet att göra.

Du kan göra 1000 inlägg men har inga någon större betydelse får du ingen uppgradering.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg