Ikoner

maria brodd hemmelin
Hej, jag har försökt att använda ikoner på hemsidan. Har provat både Font Awsome, och Googles ikoner.
Det funkar att lägga in både Font Awsome och Google icons när man befinner sig i HTML redigerarens synliga läge (alltså där man kan komma åt HTML koden) och sparar man så ser man att de ligger där. MEN... så fort man växlar läge i HTML redigeraren så försvinner dem?
Har följt instruktionerna från både Font Awsome och Google icons. Har lagt in koden i <head>
och sen behöver man bara lägga in koden för ikonen i HTML där man vill ha den. Fattar dock inte varför de försvinner? Någon som har vart med om detta?
Supertacksam för svar.
Mvh Mia

Re: Ikoner

Det är tyvärr så den visuella redigeraren fungerar.
Jag lägger ärendet till högre support, men jag vet tyvärr inte om det kommer att gå att lösa.

Re: Ikoner

maria brodd hemmelin
Tusen tack för svar! Hoppas det går att lösa,
kliade mig i huvudet rätt mycket :-)
Mvh Mia

Re: Ikoner

Vi hittade ett sätt:
https://stackoverflow.com/a/36651623/1340135
Detta funkar för tillfället (exempel på http://www.test2.n.nu/ )

Du redigerar med fördel med knappen som ser ut "<>"

Re: Ikoner

maria brodd hemmelin
Tusen tack! Då ska jag försöka mig på detta.
Mvh Mia