Info-nu

vinran
Hejsan jag heter Vincent och har nu börjat utvecklat en ny support tjänst för n.nu för att få snabbare svar på era frågor. Jag söker just nu frivilliga kunniga n.nu skapare som kan vara med och ge hjälp till dom som behöver.

Det kommer finnas

Tele-support
mail-support
chatt-support

Detta är ett par dag innan allt har kommit igång men gå in på och följ vår utveckling.

http://www.infonu.n.nu

För intresserad att bli personal:

Nr: 0702277025

Mail: [email protected]

Denna kontakt info ska endast användas vid syfte av intresse dolda nummer avvisas.

Personal krav:

Kunnig i n.nu ska vara bra på att förklara enkla och simpla saker och avancerade frågor som kan tillkomma. Du ska kunna ha tålamod med alla kunder som tillkommer och hjälpa dom på alla möjliga vis.

Ålder: Du ska vara från 14 till 25 år, Du ska kunna vara kunnig i att hjälpa folk och helst en bra problem lösare.

Frivillig n.nu hjälpare och ansvarig för support tjänsten: www.infonu.n.nu vi hjälper med allt inom n.nu med
Tele-support
Chatt-support
Mail-support