Inget SSL-certifikat längre

meissner
Fick email från er i morse om att min domän inte längre pekade mot min hemsida hos er. Kollade och det gick inte att nå sidorna genom domännamnet.

Kontaktade Telia men de har inte svarat än. Loopia övertog .se i mars.

Nå - efter några timmar gick det att nå sidorna genom domännamnet. Men nu med tillägget ”inte säker”, dvs utan SSL-certifikat.

När återkommer https?

Vänliga hälsningar
Kent Meissner

Re: Inget SSL-certifikat längre

Supersupporten
Hej
skicka ett mail till support @ n.nu så kan vi kika på det

Med vänliga hälsningar,

Susanna Larsdotter
[hidden email]

{#HS:824001596-96362#}
On Wed, Apr 10, 2019 at 7:28:36 UTC, Kent Meissner [via N.nu Support] <[hidden email]> wrote:
[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Inget-SSL-certifikat-langre-tp4030561.html
To start a new topic under Svenska, email [hidden email]
To unsubscribe from Svenska, click here.
NAML