Ok! Det var lite om mig.

1 Comment

eos95.n.nu eos95.n.nu

Re:min foto hemsida

http://www.eos95.n.nu/
jag är en glad amatör på 16 år som fotograferar det mesta, mina css/html kunskaper är rätt begränsade  men ja kommer snart gå en webb kurs på skolan (media skola) och hoppas lära mig nått som ja kan ha andvänding för hemsidan
n.nu är en toppen site för siter  det menar ja

om ni ser nått fel/ser inte bra ut säg gärna till så ska jag försöka fixar det