Julrabatt?

Ploopie
Hej, är lite förvirrad.
Jag ser att ni erbjuder julrabatt men priserna är fortfarande detsamma som vanligt? 89 USD/year
Eller rättare sagt de är dyrare än normalt, priset slutade på 111.25 USD om jag betalade med Paypal?

Förra året betalade jag 75 USD/year efter rabatt.
Har priserna gått upp rejält sedan förra året eller har jag missat något? :)

~Caroline
www.ploopie.se
www.ploopie.se

Re: Julrabatt?

Hej Caroline,

Det är jag som missat att aktivera rabatten för fastspring. Faktura och payson aktiverades automatiskt.
Det är fixat nu, tack.

Re: Julrabatt?

Ploopie
Åhhh man kan betala med Payson/internetbanken det är ju lite smidigare!

Det var lite klurigt att hitta det alternativet dock.. jag har min sida inställd på engelska så jag var tvungen och ändra språket till svenska för att hitta det.
Men nu slapp jag betala extra moms i år iaf, aja bättre sent än aldrig. :)

Någon anledning varför de andra alternativen inte är tillagda på den engelska översättningen?
www.ploopie.se

Re: Julrabatt?

Hej Ploopie,

Bra att det löste sig.

Dessa alternativ syns inte på engelska eftersom dessa betalsätt endast stöds i Sverige.
/ Jim Westergren