Kalkylark

peve
Jag klarar inte detta!!!
Jag vill lägga in ett kalkylark från Google Doc som har URL:
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0.............authkey=CIO4nq0D&hl=en#gid=0
Men om jag kopierar in detta kommer bara adrs. upp. Det måste tydligen skrivas något både före och efter men hur?

Re: Kalkylark

Du menar att du vill skapa en länk som går till excel ark? För att skapa en länk så markerar du ett ord i texten som du vill ska bli själva länken och klickar sedan på knappen "Infoga/redigera länk" som ser ut som en kedja. Där skriver du sedan in URLen till ditt Excel ark.

Re: Kalkylark

peve
Det löste sig eftersom jag kopierade din länkning till en pdf-fil

Re: Kalkylark

Ok bra att det löste sig.
/ Jim Westergren