Kan ej återställa mitt lösenord?

Örebrotaxi
Hej!

Jag har glömt mitt lösenord och vill återställa den. När jag går in p http://www.orebrotaxi135an.n.nu/admin/ och skriver in min epost så får jag felmeddelande:

Fel e-post, måste vara samma e-post som du använde när du startade ditt konto. försök igen.
Ditt IP är 83.233.65.219 och det har sparats.
Ditt IP kommer att bli blockerat efter 4 misslyckade försök (3 kvar).

Trots att det kontot är bundet till min epost? Jag har t.ex. kvar breven från tidigare återställningar av lösenord och n.nu support.

Re: Kan ej återställa mitt lösenord?

Kan det vara så att du angett en mail som skickar vidare till en annan mail?

Har du dubbelkollat stavningen så du inte glömt någon bokstav?