Kan inte radera bilder på min hemsida

agnetategner@telia.com
När jag klickar på en bild för att ta bort den så hamnar jag bara längst ned på den sidan hela tiden så jag kan inte radera bilden

Re: Kan inte radera bilder på min hemsida

TheSuss
Använder du webbläsaren Microsoft Edge?
Testa en annan webbläsare.
Vi felsöker problemet, fler har haft detta problem i Edge.

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se

Tack, provade med Chrome och då fungerade det!

Sent: Monday, May 28, 2018 9:37 PM
Subject: Re: Kan inte radera bilder på min hemsida

Hej

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Kan-inte-radera-bilder-p-min-hemsida-tp4030487p4030488.html
To unsubscribe from Kan inte radera bilder på min hemsida, click here.