Kan man överföra en sida till någon annan?

Kan man överföra en sida till någon annan?

LennartL
Ja frågan är som det står i "subject".
Kan jag som har en sida och haft några år överföra den till en annan person??

Re: Kan man överföra en sida till någon annan?

Absolut, bara byt e-postadress till den personen och dela med dig av lösenordet.
Är det så att du har flera sidor på ditt konto och det är bara en av dem som ska flyttas är det ett lite annat förfarande, men steg ett är att byta e-postadressen under inställningar.

Re: Kan man överföra en sida till någon annan?

LennartL
Jo nu är det ju så att jag har 2 hemsidor och den ena vill jag byta  till ny ägare.
Hur går jag då tillända?

Re: Kan man överföra en sida till någon annan?

Det är bara att byta mailadress på sajten så att den nya ägaren kan begära nytt lösenord till sin mail.
Har du aktiv prenumeration via Fastspring bör du avbryta den så att det inte dras igen från ditt kort. Har du en annan vanlig prenumeration behöver du inte göra något.

Re: Kan man överföra en sida till någon annan?

LennartL
Tack TheSuss!!