Koder??

jocke
Hej vad allt finns det för hemside koder?

Jag har endast hört: html, css, php och xml finns det någo mera?

Och vad används dom koderna till? Kan man använda dom på n.nu?

mvh, jocke
www.alltomoffroad.se

Re: Koder??

Johnny Gejdner
Administrator
jocke wrote
Hej vad allt finns det för hemside koder?

Jag har endast hört: html, css, php och xml finns det någo mera?

Och vad används dom koderna till? Kan man använda dom på n.nu?

mvh, jocke
Klientspråk (html, css), serverspråk (php) kallar jag det för.
Html använder du ju när du är i HTML-läge!
Om du är intresserad så googla!
/johnny/
Vänliga hälsningar / Best regards

RE: Koder??

jocke
ok, tack för svaret

Date: Sat, 9 Apr 2011 06:20:47 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Koder??

jocke wrote:
[...]

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Koder-tp2798736p2799085.html
To unsubscribe from Koder??, click here.
www.alltomoffroad.se