Konstigt id på statistksidan.

Ragnhild Ringlander
Igår blev ID över besökande på min hemsida väldigt kort och jag kan inte se varifrån besökaren kommer.

Re: Konstigt id på statistksidan.

På grund av GDPR - Dataskyddsförordningen sker just nu förändringar i statistikprogrammet. Det kommer inte se ut som du är van vid, och fram till arbetet är klart kan där finnas små problem.

Ip-nummer till besökare kommer inte längre att visas.

Re: Konstigt id på statistksidan.

Diana
De kan inte visa IP adressen länge på grund av den nya EU lagen GDPR.
Du kan läsa mer om det på https://www.datainspektionen.se/dataskyddsreformen/
Mvh
Diana