Koppla ny domän

Sundvedapark
Hej!
Jag har köpt en domän hos Svenskadomaner (sundvedapark.nu) vår nuvarande är sundvedapark.n.nu) och vill koppla in den nya domänen. Jag fatta inte hur man gör! Jag har även uppgraderat till n.nu till premium.
MVH
Björn

Re: Koppla ny domän

Det du behöver göra om du inte ska använda epost hos svenska domäner är att ändra namnservrarna till ns1.namesystem.se , ns2.namesystem.se samt ns3.namesystem.se - Deras support kan säkert hjälpa dig med det.

Se http://sundvedapark.n.nu/admin/domain-mapping.php

när det är gjort gör du sista steget ovan.