Ladda in foto

Klas Nilsson
Hejsan! Jag har försökt att ladda in bilder i min framtida hemsida men jag kommer ingen vart. Jag laddar upp en fil och så kommer en skylt med texten Lyckad nedladdning Dra och släpp bilden nedan in i redigeringsrutan. När jag gör det kommer bilden upp men den kommer inte in någonstans. Vad göra? Försökte att ladda på lightbox och där kom det ett httmmeddelande som man skulle kopiera och klistra in i redigeringsrutan. Då finns det inget klistra in i rullisten Vad göra? Detta som skulle vara sååå enkelt.

Re: Ladda in foto

TheSuss

Vi har en manual för insättning av bilder:
http://manual.n.nu/article/8-lagga-in-en-bild

Redan uppladdade bilder kan du infoga med hjälp av verktyget som ser ut som ett berg med två toppar.

N.nu manual - manual.n.nu

CSS och Designhjälp - webb.susscreations.se