Ladda upp bild med vattenstämpel utan att förminska

Ladda upp bild med vattenstämpel utan att förminska

vigge50
Hej
Jag hittade en annan hemsida som kan göra fina bildspel men då jag ville ha vattenstämpel på bilderna laddade jag först upp det på min sida och sen tog länkarna till bilderna. Dock så upptäckte jag att bilderna hade skalats ner, går det att ladda upp bilder här i storlek 1920*1080 och få vattenstämpel utan att de förminskas?
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

Re: Ladda upp bild med vattenstämpel utan att förminska

Nej, det går inte utan det är en del i processen.

Testa www.pixlr.com för fotoredigering