Lägga företagssida hos er

ladcykel
Hej
Jag provade att göra en sida (med vansinnestext) och tror att ni skulle kunna vara ett alternativ för min lilla cykelfirma.
Jag behöver en platsekonomisk sida där jag kan få in mycket info utan att det blir stökigt och där jag kan ha flera gallerier med smart bildvisning. Jag har Binero nu, men det är för svårt och väjer mellan er och Spray, varför borde jag välja er?
mvh
Måns Andersson

Re: Lägga företagssida hos er

Hejsan Måns!

N.NU är väldigt lättanvänt och helt sökmotoranpassat. Det är en solklar vinnare i testet som gjordes av sökmotorkonsult.se. Du skapar snabbt en sida, editerar innehållet bus enkelt. Du har kontroll över titlar och rubriker på ett bra sätt och som en extra bonus får du direkt några starka inlänkar till din sida.

Det är lätt att använda och den reklam som du kommer se är MINIMAL jämförelsevis med spray.

Du behöver inte tänka på webbhotell för den delen heller.

Det största konceptet av n.nu är att vem som helst ska kunna använda sig utav tjänsten oberoende av ålder. Sen om man stöter på problem så finns ju jag här, och alla andra som känner för att hjälpa.