Lagliga bilder till hemsidan!!

Jocke
Hejsan!

På sidan: http://search.creativecommons.org/

Kan du söka efter bilder som du får helt lagligt och gratis ha på din hemsida!

Mvh, jocke

Re: Lagliga bilder till hemsidan!!

Benyamin
OBSERVERA!!

Alla bilder ni tar från google eller andra webplatser kan vara copy-right!!

Fråga ALLTID ägaren av bilden om lov först gääller inte bara bilder utan filmer,texter,verk

Om ni hittar märket © På en sida så betyder det att sidan har allt innehål upphovs skyddat

Åker man fast för att tagit innehål på en sida med © så kan man få böter

TÄNK PÅ © LAGEN

PS!!

Detta e för ert bästa bara
Hej! Mitt namn är Benyamin Lindgren! Jag är en frivillig hjälpare!

Du kan även nå mig på skype genom  att klicka på knappen nedan.

My status