Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

jocke
Hej, det lönar ju sig att bara uppgradera i en månad!
för vad är det fär ide att uppgradera längre än det?
det enda man vinner på det är att man är utan reklam!

För om man uppgraderar i 1månad så kan man ju endå
efter att uppgraderings tiden är slut fortsätta att laga
på sin sida? och man kan ju endå ladda upp 15gånger mera bilder.

Det är ju så att man liksom köper att man får mera minne mm.
och sen har man det alltid, sen om man köper mera så är man bara
utan reklam??

Vad är det för ide att uppgradera i 2år?? vad vinner man på det annat än att man är utan reklam??

Re: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

Visst lönar det sig att uppgradera! Du är inte den första som undrar. Använd gärna forumets sökfunktion, skriv t.ex. "uppgradera" och Search. Den här funktionen är bra att använda innan man ställer frågor. N.NU är ett företag och måste få in medel för att kunna överleva i en sådan här konkurrensutsatt marknad som detta egentligen är. Jim måste få en lön, kunna betala de kostnader som uppstår på grund av drift, underhåll och tjänster som är förknippat med N.NU. Ett tack blir ingen rik eller fet på, men det verkar som Jim är en generös person och bjuder oss alla på mycket som är gratis, tack.
Jag har utnyttjat "Personlig support" när jag ville flytta hemsidor från One.com till N.NU. Detta var ett jobb som jag och one.com skulle sköta. För att jag hade uppgraderat och Jim är generös så fick jag denna hjälp av honom.
Jag tror inte vi kan ta för givet att det för all framtid skall vara gratis men för oss som vill så finns det möjlighet att uppgradera.
Trevlig sida och fina bilder på din offroad-sajt.
Mvh Johnny

Re: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

jocke
ok, fast inget raderas på det sättet? att kan jag fortfarande laga 30st undertextrutor fast uppgraderingen tar slut? kommer inte reklamen til baka också när uppgraderingen är slut?

Fast har inte Jim ett annat jobb en att laga på N.nu?

Och hur vet du att N.nu inte kommer att vara gratis i framtiden?

Tack, tack. Fast bilderna är bortagna.

Re: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

jocke wrote
Fast har inte Jim ett annat jobb en att laga på N.nu?

Och hur vet du att N.nu inte kommer att vara gratis i framtiden?
Jo, han är väl en så kallade entreprenör och har många bollar i luften

Hur det ser ut framåt i tiden vet jag inget om, mitt antagande var bara "tror"
Såg att du hade uppdaterat din sida med lite nya offroadlänkar. Det syns att du jobbar hårt med din sida.
Ha det jättebra.
Mvh Johnny

Re: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

Just nu jobbar jag nästan bara (90% kanske) med N.nu och har inget annat. Har någon kund då och då men jag försöker att gå över helt till endast N.nu. N.nu har börjat dra en in en del pengar och det räcker snart till kostnaderna och lön men inte riktigt än.

Jo, N.nu kommer fortsätta att vara gratis. De två viktigaste principerna för N.nu är att det är gratis och enkelt.

Re: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

jocke
Ok, jag tror nog att N.nu blir mer och mer populärare, just eftersom det alltid är gratis, och man får en bra domän, när jag hade en "hemsida" snarare blogg på 123.minhemsida.se så var min domän adress:
www.123.minhemsida.se/alltomoffroad, nu är det bara www.alltomoffroad.n.nu.

Fast om uppgraderingen tar slut och jag inte har lagat en enda extar under textruta, så kan jag då endå laga 30st? eller övergår det till bara 10st?

Mvh, Jocke

Re: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

Jonas
hejsan, då kan du bara laga 10 st

RE: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

jocke
ok, och kommer reklamen tillbaka?

Date: Sun, 13 Mar 2011 05:46:53 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

hejsan, då kan du bara laga 10 st
/Jonas westerholm

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Lonar-sig-endast-att-uppgradera-i-1-m-nad-tp2533865p2672408.html
To unsubscribe from Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???, click here.

RE: Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???

Eric Bodin
Hej Jocke,
Din reklam kommer att komma till baka när din uppgradering löper ut.
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Date: Mon, 14 Mar 2011 05:13:40 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

Hej Jocke,
Din reklam kommer att komma till baka när din uppgradering löper ut.
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 11 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Lonar-sig-endast-att-uppgradera-i-1-m-nad-tp2533865p2675844.html
To unsubscribe from Lönar sig endast att uppgradera i 1 månad???, click here.
www.alltomoffroad.se