Loopia's support är super!

Eric Bodin
Loopia's support är helt obeskrivligt bra super trevliga lika som här på N.nu.

Mvh: Eric
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Loopia's support är super!

jocke
Jo, jag vet, den är bra!

Men tänk på att på Loopias support så jobbar människort på supporten och får lön med det!
På N.nu´s support så jobbar Jim och Måns men ingen får lön för det, så de måste också ha
ett annat jobb. Och om de skall orka jobba vanligt och på fritiden här på supporten mm.

Så tycker jag nog att N.nu´s support är mycket bättre!

Mvh, Jocke
www.alltomoffroad.se