Måns Gullberg går vidare

Måns, min bror, har varit supportansvarig på N.nu under ett års tid och har gjort ett väldigt bra jobb.

Han har fått ett annat jobb på Mvision i Malmö där han nu jobbar heltid som utvecklare och sökmotoroptimerare. Jag var även inhyrd som konsult där ett tag.

Jag tackar Måns för hans tid på N.nu och önskar han ett stort lycka till på sitt nya jobb!

Jag har tagit över supporten.

Re: Måns Gullberg går vidare

Det har varit kul att vara med i utvecklingen av N.nu och jag har haft kul på vägen och kommit i kontakt med många olika trevliga personer, Johnny och Susanna (rättstavat? :-) ) för att nämna några.

Jag trivs på mitt nya jobb och jag gör nu det jag älskar. Jag önskar dig all lycka till med N.nu och jag kommer inte sluta följa utvecklingen.

Tack bror och tack alla!

Re: Måns Gullberg går vidare

Man kommer sakna dig Måns. Du har alltid ett så trevligt sätt att svara på ens frågor.
Sen så blir man glad att höra att du har ett jobb som du brinner för.
Lycka till nu med allt Måns.
Hälsning Johnny

Re: Måns Gullberg går vidare

emilsson
Lycka till!

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Måns Gullberg går vidare

LeifThuresson
Lycka till Måns och tack för all god hjälp!

Detsamma önskar jag dig Jim. Jag förmodar att servicen blir densamma.

Tag vara på höstmörkret. Tids nog kommer ljuset...

Re: Måns Gullberg går vidare

Lycka till och tack för all hjälp!!

Hur skall N.nu klara sig utan dig?

Re: Måns Gullberg går vidare

Proteinpulver
Måns din hemsida http://www.mansgullberg.com/ listas som angripande av andra datorer. Vilket av flera anledningar bör åtgärdas snarast. Speciellt som den är tungt associerad med N.nu Skickade just ett mail till dig.... men vet inte vad som går fram först.

Protein Whey om vassleprotein och proteinpulver.

Hälsokostbutik Köp på nätet