Måns Gullberg

Posted by Måns Gullberg Måns Gullberg
Hejsan alla glada!

Jag själv är en glad typ på 21 år som är supportansvarig här på N.nu.

Jag kommer ihåg när jag satt i Jim's knä när jag var 4 år gammal och spöade honom på spelet "Conan förgöraren". Det skulle inte sluta där. När vi blev lite äldre tjatade vi på mamma och tillslut fick vi Supernintendo med spelet "Mortal Kombat", även där hade han det svårt.

Förövrigt så är jag i startgroparna med att starta eget företag, nwebb.se.

Jag gillar att utforska internet och hålla mig uppdaterad på vad som händer. Spelar det gör jag än idag, ibland. Bl a Warcraft III: FT, Fifa 11 och jag provar även nya spel, är det något att ha så går jag loss på det ett tag.

Några av mina sidor: nwebb.se, hemsida1.se, svensksupport.n.nu, englishsupport.n.nu, sheepwars.n.nu, trailers.n.nu.