Måns Gullbergs signatur

emilsson
Ursäkta att jag skapar en ny tråd men detta är inget stavfel på N.nu, utan ett fel i Måns signatur: Är du nöjd med supporten eller bara älskar "(n.nu)"? Ge då gärna beröm här!

Det heter "(N.nu)" och inte "(n.nu)".

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Måns Gullbergs signatur

Tack för upplysningen Emilsson.

Re: Måns Gullbergs signatur

emilsson wrote
Ursäkta att jag skapar en ny tråd men detta är inget stavfel på N.nu, utan ett fel i Måns signatur: Är du nöjd med supporten eller bara älskar "(n.nu)"? Ge då gärna beröm här!

Det heter "(N.nu)" och inte "(n.nu)".
Om det är en internettadress så är det inte fel att skriva n.nu. Jag har mitt efternamn Gejdner som domän och vill jag skriva och berätta det i en mening så kan det skrivas gejdner.com med gemener.
Men faktiskt så ser det bättre ut med N.nu ;)
Sen så är vinkelparantes ett allmänt använt tecken om man vill omgärda en internetadress.

<N.nu> och inte <n.nu>.

Men hur som helst, språket ändrar sig hela tiden i både tal och skrift

Re: Måns Gullbergs signatur

jocke
Johhny, har du köpt ett nytt domän namn till din hemsida??

.com domän är ju biligare än .se

Jag tänker nog skaffa .se

Men måste du ge någo banko korts koder? Eller kan man betala via räkning??

Mvh, Jocke

Re: Måns Gullbergs signatur

jocke wrote
[...]

Hej på dig Jocke.
Jag har ett par stycken .com adresser som pekar hit till N.nu och någon fler på gång.
För mig personligen så föredrar jag att inte betala med kontokort. Köpa domän och betala med banköverföring fungerar i de flesta fall. Men kontrollera vad det finns för betalningsalternativ innan du beställer.
Om du inte vill beställa med kontokort så får du en faktura på mail eller hemskickat. När du betalt den via post eller bankgiro med banköverföring så tar det några dagar(ca 3 dagar) innan betalningen blivit registrerad. När detta är klart så får du bekräftelse och uppgifter som tillhör din domän. Jag är så gott som säker att det fungerar med banköverföring på Lopia.
Tänk också på att innan din registrering har genomförts så kan faktiskt ditt valda domännamn redan blivit köpt av någon annan.
Soliga hälsningar från Johnny

Re: Måns Gullbergs signatur

jocke
ok, tack. Vad har du för hemsidor som du har köpt domän namn till?
www.alltomoffroad.se