META!

emilsson
Hej!
Jag skulle behöva mer fält för META-information för att kunna få plats med den meta som jag vill ha.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: META!

emilsson wrote
Hej!
Jag skulle behöva mer fält för META-information för att kunna få plats med den meta som jag vill ha.
Hej,
Jag tror de flesta söktjänster begränsar antal tecken, så jag tror det inte är någon större mening.
Men visst, jag är från tiden före "the big bang" det är ju andra tider nu, så jag kan ha fel.

Hälsning Johnny

Re: META!

emilsson
Jag löste det genom att lägga dit mer än en i varje ruta.

Re: META!

emilsson wrote
Jag löste det genom att lägga dit mer än en i varje ruta.
Skrev du bara ett "meta" i varje fält!
Jag trodde du fyllt alla fält och inte fick rum med fler "Extra valfri META"
Varje fält rymmer väl ca 200 tecken och då blir det väldigt många "meta" som du kan få plats med.
/Johnny/

Vänliga hälsningar / Best regards