Meddelande till Jim

Elias
Hej Jim!

Jag har inte fått et svar av dig angående om jag kunde göra en video support till hemsidan, gå in på denna länk för att kolla hur den kommer att se ut: http://www.videosupport.n.nu

MvH//
Elias

Re: Meddelande till Jim

Hej Elias,

Du är varmt välkommen att göra videos som förklarar N.nu för att hjälpa andra. Och du kan gärna använda detta för eget bruk, lägga upp på YouTube osv.

MEN, om N.nu ska kunna använda det officiellt utåt så måste det vara en väldigt hög professionell kvalitet. Det är alltså inget som du, jag eller Måns skulle kunna göra utan man måste anlita proffs för det. Filmen måste dessutom vara på 3 språk, ha rätt musik med rätt licens, bra subtext, vara säljande osv. En sådan film kommer sedan inkluderas i marknadsföringen och kunna ses av hundratusentals personer. Det kan inte finnas några misstag i en sådan video.

Ett krav jag har är att om du eller andra gör videoklipp om N.nu att ni är tydliga i början av klippet att det är något ni själva har skapat och inte är något officiellt från N.nu.

Men som sagt, gör gärna videos!

Re: Meddelande till Jim

Elias
Hej Jim!

Jag kan göra som du sa först, att jag använder detta för eget bruk men hjälper folk, men jag förstår reglerna som måste finnas annars men jag skulle bli tacksam att du gör min sida synlig senare så alla kan se den på något sätt, men gör den synlig när jag säger till. En annan sak är om jag kan få uppgraderingen utan att betala och rekomendera hemsidan för folk även om jag kommer göra det.

MvH//
Elias