Mig i korthet

Posted by Anders Anders
Hej alla!

Jag heter Anders, bor i Borgå i Finland. Borgå är Finlands andra äldsta stad och ligger 5 mil österut från Helsingfors. Jag är gift och har två barn.
Trots att jag är finländare är mitt modersmål svenska. Finska talar jag, men det är inte perfekt. Därför har jag sökt mig till Sverige då det gäller val av ställe att lägga upp min site.
Jag hänger också på några svenska forum, så jag känner mig lite som en "virtuell svensk". ;)

Till mina intressen hör sport i allmänhet och Formula 1 i synnerhet. Det är också om Formula 1 jag har gjort en site nu. Jag har haft en blogg om ämnet, men ville utveckla den lite. Bloggen finns kvar, men jag uppdaterar den inte längre.
Jag letade lite efter bra tjänster att göra den här siten. Sen hittade jag n.nu och mitt letande slutade där.
Jag kan absolut ingenting om html och det behöver jag ju inte kunna heller. Mycket enkelt är det att göra en egen site.

Min F1 site http://www.andersformula1.n.nu/