Min konst

Posted by Pia Pia
Hej på Er!

Välkommen att kika in på min hemsida; http://www.piaskonstpanatet.n.nu/

Jag har på senare tiden börjat att måla igen(hållt på hela livet egentligen), har nyligen haft min första utställning. Det är blandat i massa olika tekniker och material, håller på att hitta 'min grej'.. Jag har bilder på nytt och gammalt. Jag använder mer än bara målarfärg s.a.s..

Har även skrivit dikter under många år och några är dokumenterade om nån av er vill läsa.

Tänker skriva i Bloggen lite då & då,  men än så länge har hemsidan bara börjat :)
Uppdateringar kommer att ske var efter nya konstverk lr dikter görs mm mm....

Glöm inte att 'gilla' ;P

//Pia