Mvh Janne

3 Comments

Johnny Gejdner Johnny Gejdner

Re: Min sida ks100.n.nu

Intressant sida.

Det är inte utan att man får lite nostalgitripp som gammal moppe-pilot
Vänliga hälsningar / Best regards
Alf Alf

Re: Min sida ks100.n.nu

Intressant sida och visst fick även jag nostalgikänsla och tänkte på min NSU från 1953 som trimmad gjorde över 60 knyck...men det är preskriberat nu*smile*!
Johnny Gejdner Johnny Gejdner

Re: Min sida ks100.n.nu

Min enögde kompis hade en NSU -53 Baretta (tror den hette så)
men det var nog en mc.
Vänliga hälsningar / Best regards