Mina mejl från min kontaktsida kommer inte fram

Mina mejl från min kontaktsida kommer inte fram

Anna
Hej

Om jag har förstått saken rätt så ska de mejl som, en besökare av min sida registerar på min kontaktsida, komma till min inkorg??

Det gör dom inte.
Har jag missförstått eller har jag glömt att göra någon inställning?

www.annaskokeri.n.nu

Mvh
Anna

Re: Mina mejl från min kontaktsida kommer inte fram

Hej Anna,

Jag skickade en test, fick du det? Bör inte vara några problem men om man skickar e-post till sig själv så stoppar en del e-postprogram det innan det kommer fram till inkorgen. Jag ska lägga en kontroll på det i systemet.
/ Jim Westergren