Misslyckad Hemsida och dåligt Webbhotell

Misslyckad Hemsida och dåligt Webbhotell

Lallew
Hej
Jag skapade en sida på n.nu igår och valde ett dåligt webbhotell. Tyvärr Exporterade jag sidan dit och nu kommer jag inte åt någonting. Jag har betalt med kreditkort till n.nu, så den är betald. Nu har jag gjort en ny med annat namn som heter safeonway. Ser lika dan ut. Måste jag betala en gång till nu? Ska lägga den på Loopia i stället och har även betalt webbhotell där.

Re: Misslyckad Hemsida och dåligt Webbhotell

Emil Frisk
Hej Lallew!
Jag förstår inte riktigt din situation och vad du vill göra. Har du en hemsida på n.nu som du vill flytta till Loopia?

Re: Misslyckad Hemsida och dåligt Webbhotell

Vi har kontakt via support-mailen.