Någon gav mig en ny chans i livet!

Posted by Leif Boman Leif Boman
Ja, det jag önskar med denna sida htpp//www.leifboman.n.nu är att berätta om att det finns något mer i livet än det vi direkt kan se med våra fysiska ögon, det finns en andlig verklighet bakom våran existens. Detta är något som för väldigt många kan vara svårt och oerhört jobbigt att behöva ta ställning till, men, som jag ändå fick erfara vara livsförvandlande när jag till syvende och sist, tack och lov, ändå prövade och sa ja till.
Före detta levde jag ett liv utan att överhuvudtaget bry mig om detta och höll i stort sett på att gå under ända tills jag ropar på hjälp. Mer om detta kan du läsa om här! http://www.leifboman.n.nu/eget-vittnesbord.
Sen innehåller sidan förstås annat inom det andliga också, bl.a. om att allt andligt inte är guld som glimmar, det finns också möjlighet att diskutera, och, en hel del annat smått och gott.
Gör gärna ett litet besök Med vänlig hälsning Leif....