Någon som vill ha Google+ inbjudning?

jocke
Hejsan!!

Google har ju skapat ett nytt socialt nätverk som de testar. Det heter "Google+".
Eftersom det så snabbt blev fult, så kan man nu endast få en profil genom att bli
inbjuden. Skriv din E-post som meddelande, eller som kommentar. Så skickar jag
en inbjudan.

Själv tycker jag att Google+ är jätte bra, men jag vet inte om det kan klassas med
Facebook, det är snyggare och mera praktiskt, men på Facebook finns det klubbar,
spel, gilla sidor, företags sidor och mycket mera... Men Facebook skall ju hackas
sönder snart så då kommer säkert alla gå över till Google+.

Mvh, Jocke
www.alltomoffroad.se

Re: Någon som vill ha Google+ inbjudning?

badboy104
Hade varit kul o testa ,, här kommer min mail [email protected]
tack så mycket

Re: Någon som vill ha Google+ inbjudning?

jocke
Fick du min inbjudan?
www.alltomoffroad.se

Re: Någon som vill ha Google+ inbjudning?

Johnny Gejdner
Administrator
Det behövs ingen inbjudan längre, alla som vill kan använda Google Plus.

https://plus.google.com/
Vänliga hälsningar / Best regards

RE: Någon som vill ha Google+ inbjudning?

jocke
Jep

Date: Mon, 3 Oct 2011 06:57:30 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Någon som vill ha Google+ inbjudning?

Det behövs ingen inbjudan längre, alla som vill kan använda Google Plus.

https://plus.google.com/

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/N-gon-som-vill-ha-Google-inbjudning-tp3290678p3389854.html
To unsubscribe from Någon som vill ha Google+ inbjudning?, click here.
www.alltomoffroad.se