Något väldigt nödvändigt som jag har...

emilsson
Hej!
Nu har jag mixat ihop en guide om CSS, HTML och JavaScript som kan laddas ner i HTML-Hjälpformat.

web.zip

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Något väldigt nödvändigt som jag har...

jocke
Hej, emilsson!

Det är säkert fint, men jag får inte upp det.
Den hittar inga program...

Skall försöka öppna det på andra sätt.

Mvh, jocke

Obs! På tal om det, så jag håller på att grunda en hemsida: www.reello.n.nu ( den har inte öppnat ennu )
Där kommer man få html koder till n.nu hemsidor + information och hjälp.

Mvh, jocke

Re: Något väldigt nödvändigt som jag har...

emilsson
Har du Mac?

[...]

Sammed med windows 7

Date: Sun, 15 May 2011 02:20:35 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Något väldigt nödvändigt som jag har...

Om du gar äldre system än Windows XP kan du ladda ner WinRAR. Det kostar MEN du kan använda det även om du inte betalar. Om du har Mac så kan du öppna det utan problem.
Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.n.nu. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.
Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/N-got-valdigt-nodvandigt-som-jag-har-tp2890553p2942915.html
To unsubscribe from Något väldigt nödvändigt som jag har..., click here.

RE: Något väldigt nödvändigt som jag har...

Adam
Har du webbläsaren Google Chrome, där kan du automatiskt trycka så filen kommer upp.

Nedladdnings link till google chrome:

http://www.google.com/chrome/?hl=sv
//Adam