När förnyas N.nu?

Re: När förnyas N.nu?

Eric Bodin
Vad menar du med "FÖRNYAS"??
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: När förnyas N.nu?

emilsson
Blir nog snart om några veckor.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: När förnyas N.nu?

Hejsan Jocke!

N.nu förnyas nästan varje dag. Men ingen vet vad det är som ändras förens nyhetsbrevet kommit.

Så vi kan väll säga att det ändras en gång i månaden med olika ändringar och nya funktioner.

Re: När förnyas N.nu?

Nyheter meddelas först på Facebook: http://www.facebook.com/www.n.nu

Senast var det förbättring av statistiken.

Jag håller nu på att jobba med så att alla kan ha eget nyhetsbrev. Snart klart :)

Re: När förnyas N.nu?

jocke
Hej, tack för era svar!

Kalla mig helst inte Admin utan jocke,
Jag trodde att det var någon slags
inloggning som skulle också vara på
min sida och jocke var redan upptaget så
därför valde jag admin

Mvh. jocke

Re: När förnyas N.nu?

Jocke,

Vänligen ändra ditt visningsnamn på denna sidan.

Ni som vill vara med och testa nya funktioner se här: http://www.betatestare.n.nu/

Re: När förnyas N.nu?

jocke
Jim Westergren, Tack! jag fick mitt namn ändrat!
www.alltomoffroad.se