Ny mall som man kan skapa själv?

jocke
Hej kommer det att komma så att man kan skapa egen mall fören den 21? (2011.2.21)
för då har jag sportlov och far till Linköping, och jag lova att meddela i förväg när jag uppdaterar
min sida, och jag tänkte uppdatera när man kan laga en egen mall.

Har ni på N.nu något datum? så skulle jag kunna säga det på min sida.

Tack för alla era svar!!!  :)

Ha det bäst!!!  XD

Mvh, jocke :)

Obs! trevligt vecko slut!!!  ;)

Re: Ny mall som man kan skapa själv?

Hej Jocke!

Tyvärr dröjer det lite mer än det. Jag har en del annat att göra före och sedan är det ca två veckors kodning och sedan minst en veckas testning och korrigering tills det är perfekt. Förhoppningsvis i mars annars i april. Det är viktigt att det blir rätt och att man inte stressar det och gör fel.

Re: Ny mall som man kan skapa själv?

jocke
ok, jag förstår, fast dåm som prenumererar på nyhetsbrev som får testa nya funktioner i förväg så får ju laga väll en mall tidigare än alla andra? eller i varje fall testa?

Re: Ny mall som man kan skapa själv?

Ja det stämmer. Betatestare får börja testa och använda före alla andra.
/ Jim Westergren