Ny sida

Leif Thuresson
Jag har "på prov" försökt skapa en hemsida - trots att jag avskyr alla tekniska krångelturer. Det gick bra att skriva in det jag ville och jag har bekräftat och fått webbadressen, men uppenbarligen har jag missat något, för när jag söker på adressen i Google kommer inte sidan upp. Kan/skall jag göra något mera eller är det bara att radera alltihopa för att komma ifrån teknikaliteterna?

Mvh LeifT

Re: Ny sida

Jim Westergren
Administrator
Hej Leif,

Det finns fler sidor på internet än människor på planeten och tar tar tid för Google att hitta alla nya som skapas hela tiden. Några veckor är ett rimligt antagande.

För att snabba upp processen och göra så att man garanterat kommer med är att följa min steg för steg guide i menyn under övrigt --> "Guide till hur du syns i Google". Det är speciellt steg 6 som är avgörande att man kommer med.
/ Jim Westergren

RE: Ny sida

joelsfoto
varför går det inte att ladda upp mer bilder en 10st?

Date: Mon, 18 Oct 2010 10:08:03 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Ny sida

[...]

Become a fan of N.nu in Facebook

View message @ http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Ny-sida-tp1724508p1726665.html
To start a new topic under Svenska, email [hidden email]
To unsubscribe from Svenska, click here.

RE: Ny sida

Jim Westergren
Administrator
Hej Joel,

Det kan inte stämma. Även om du inte uppgraderar kan du ladda upp ca 40 foton. Prova igen.
/ Jim Westergren

Re: Ny sida

Leif T
Tack för svar på min otålighet. Men tänk, jag trodde att jag var den enda som inte har en hemsida och därför borde det gå snabbt. Jag väntar och ser.

Mvh LeifT