Nyhetsbrev

Karin
Hej!
Om jag vill skicka ut ett nyhetsbrev som inte är HTML format, utan ett snyggare nyhetsbrev, gärna med bilder till, hur gör jag då?

Re: Nyhetsbrev

En sak du kan göra är att bygga ditt nyhetsbrev i sidoredigeraren, sedan kopiera in koden (<> i verktygsfältet) till ditt nyhetsbrev. Dock finns tyvärr inga garantier att mottagaren ser det så som du vill att det ska se ut.

Ett annat alternativ är att använda en annan tjänst, till exempel Mailchimp eller MailerLite.