Nytt namn för Allt om offroad?

jocke
Hejsan!

Jag har länge inte tyckt om namnet "Allt om offroad" eller det passar inte så bra till min hemsida.
För att där står inte allt om offroad utan bara lite.. Skulle vilja ha ett bra och tufft namn, som
har något med offroad att göra, men jag kommer inte på något, vet någon av er något bra namn?
Så tipsa gärna!

Mvh, jocke

Re: Nytt namn för Allt om offroad?

jocke wrote
[...]

Hej Jocke.
Tycker inte ditt lilla problem skulle motivera ett domännamnsbyte. Det finns en mängd hemsidor med devisen "Allt om" och inte hittar man allt på dessa sidor. Jag tycker du skall tänka om och i stället jobba på din sida med målet att just på "Allt om offroad" skall det mesta finnas. Jag tycker du har ett bra namn och ett bra innehåll på din hemsida Jocke.
Mvh Johnny

RE: Nytt namn för Allt om offroad?

jocke
Hej, och tack!

Men jag kommer nog att göra om allt. Vad kan man göra på Allt om offroad annat än att läsa offroad fakta som är tagen med lov från sweden offroad?
Man kan ju inte gå med i träffar eller så där.. Dessutom så har Allt om offroad fått en otroligt dålig start. Och är svagt hatad av många.

Så jag tänkte lägga ner hela sidan först men den kom jag och tänka på att det är ju inte bara att lägga ner en hemsida, utan då lämnar jag N.nu som har
hjälpt mig med massor i onödan, och allt skrivande och svarande går bort, osv.. Och besöks statistiken har sjunkigt med 60% Så vad kan man göra?

Mvh, jocke
www.alltomoffroad.se