"Omdömes/rating knapp"

Urban
Finns möjlighet att få en omdömesknapp (typ val 1-5) där mina kunder kan få rejta mitt företag/hemsida och där omdömet syns redan vid google sökningen?

Re: "Omdömes/rating knapp"

Vid en snabb googling hittade jag detta:
http://rating-widget.com/
Men huruvida Google snappar upp den kan jag tyvärr inte svara på.

Re: "Omdömes/rating knapp"

Emil Frisk
TheSuss wrote
Men huruvida Google snappar upp den kan jag tyvärr inte svara på.
Rich-Snippets (som krävs för att Google ska upptäcka betyget) verkar finnas, dock som premiumfunktion.

Re: "Omdömes/rating knapp"

Sedärja! Tack Emil