Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

Hur kan man göra så att om man vill att om man trycker på en meny knapp så skall en sida öppna sig
( inte n.nu sida utan internet sida ) Utan att det öppnas ett nytt fönster?

ok, jag kan avslöja en sak så att ni fattar, jag har alltså skaffat ett nytt och eget forum.
Som jag har ny lagat på mm. Men jag har kopplat det till min hemsida med att sätta in url adressen
till forumet på Instälningar under URL... Så att om man trycker på forum så öppnas en ny sida och där
är forumet. Men jag skulle vilja att det öppnas på samma sida?

OBS!! På det sättet att Meny knapparna finns kvar!

Hoppas att ni fattar vad jag menar!

Obs! Ni kan inte se på det just nu, jag har låst hemsidan

Mvh, Jocke

Re: Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

Adam
När du sätter att det ordet skall bli en länk finns det alternativ om du vill öppna i samma fönster eller inte.
//Adam

Re: Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

Adam wrote
När du sätter att det ordet skall bli en länk finns det alternativ om du vill öppna i samma fönster eller inte.
Hej Adam, det är inte riktigt det Jocke frågar efter. Han har en menyknapp "Forum"
Knapparna i menyn kan inte hanteras som du beskriver.
Hälsning Johnny

RE: Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

ok var sätter jag det?

Date: Mon, 18 Apr 2011 06:53:45 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

När du sätter att det ordet skall bli en länk finns det alternativ om du vill öppna i samma fönster eller inte.
//Adam

To unsubscribe from Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??, click here.

Re: Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

Du kan bädda in forumet (t.ex. i en iframe) på sidan, men det är inte alls säkert det blir vackert.
http://www.w3schools.com/tags/tag_iframe.asp

RE: Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??

jocke
ok, tack, skall testa! Skall jag bara sätta in den här koden i html och efter det forumets kod?
Jag vet inte forumets html kod men det är väll samma om man trycker på F12 ??

Date: Tue, 19 Apr 2011 03:05:02 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

Du kan bädda in forumet (t.ex. i en iframe) på sidan, men det är inte alls säkert det blir vackert.
http://www.w3schools.com/tags/tag_iframe.asp

CSS och Designhjälp - SCR.n.nu

To unsubscribe from Öppna internet sida på hemsidan utan att öppna nytt fönster??, click here.
www.alltomoffroad.se