Överföring från en annan hemsida till n.nu

Överföring från en annan hemsida till n.nu

Börje
Hej!
Undrar om och hur jag kan föra över material från min nuvarande hemsida på Zoomin. På ett enkelt sätt, förhoppningsvis.

Re: Överföring från en annan hemsida till n.nu

TheSuss

Re: Överföring från en annan hemsida till n.nu

Börje
Tack för svart! Men det verkar inte som den funktionen gäller längre.

Re: Överföring från en annan hemsida till n.nu

Jim Westergren
Administrator
Stämmer. Vi hade en temporär importfunktion några månader för 6 år sedan. Men det är inget som fungerar nu.

Du får göra det manuellt tyvärr.
/ Jim Westergren

Re: Överföring från en annan hemsida till n.nu

Börje
Tråkigt! Men ok då!