Premium och hur snygg hemsida kan man få på ett enkel sätt utan förkunskaper?

Premium och hur snygg hemsida kan man få på ett enkel sätt utan förkunskaper?

Martin
Hej!

Jag har ingen erfarenhet av hemsidor men är det enkelt att skapa en bra hemsida hos er?

Vad innebär premium och vad kostar detta?

Jag tänkte skapa en hemsida åt min hobby men jag har inte så mycket förkunskaper om att ska hemsidor.

Tacksam för svar.

Mvh
Martin

Re: Premium och hur snygg hemsida kan man få på ett enkel sätt utan förkunskaper?

Hej Martin.
Jag tror du kommer att lyckas med din hemsida. Det "snygga" är redan gjort, dvs du har ca 120 snygga mallar att välja på. Sen så är det bara att lägga till lite text och eventuellt lite bilder. Kanske inte riktigt så enkelt men svårt är det inte.
Upplever du något som är svårt eller kanske du inte förstår en viss funktion så kan du alltid ställa din fråga här på forumet. Det finns också en sökfunktion på forumet med frågor och svar som kan vara användbart.

Premium är bra om man vill koppla en egen domän, mer utrymme för bilder, mer undersidor, ladda upp filer. Allt om detta kan du läsa när du registrerat dig för en hemsida.

Titta gärna lite på vad andra har skapat: http://www.n.nu/examples.php

Hoppas vi får läsa om din hobby på en hemsida som du skapat på n.nu.

Hälsning Johnny.

Re: Premium och hur snygg hemsida kan man få på ett enkel sätt utan förkunskaper?

wozzilroys.com
Hej Martin

Nedan har du mitt hobby projekt, och jag har Aldrig gjort en hemsida för, du har en fantastisk support som kan hjälp dig samt samt gemensam forum där man delar med sig

http://www.wozzilroys.com/