Premiumpaket

Berith Lundholm
Hej
Finns det gästbok i premiumpaketet? Besöksstatistik?
Webshop?
Hur mycket är årsavgiften då om jag använder mitt redan köpta domännamn och flyttar den till N.nu?
Är N.nu svenskt?

Re: Premiumpaket

Allt som du ser i den 30-dagars prova-på varianten ingår (inget betalmedel behöver anges).
Där ser du även alla varianter av kostnader.

Re: Premiumpaket

Vad gäller webbshop, se:
http://www.egenhemsida.nu/rekommendationer-for-er-som-vill-ha-en-webbutik

Vad gäller svenskt:
N.nu ägs av ett bolag med säte i Bolivien. Skaparen och supporten är svensk