Prenumeranter Nyhetsbrev

Lars
Hej,
Jag kan inte längre se vilka prenumeranter jag har på nyhetsbrevet?

Re: Prenumeranter Nyhetsbrev

Hej Lars

Vi kan tyvärr inte visa IP adressen länge på grund av den nya EU lagen GDPR.
Du kan läsa mer om det på https://www.datainspektionen.se/dataskyddsreformen/

Framöver skiljs de olika besökarna med ett nummer på 4 siffror. Är det samma nummer på flera rader är det samma besökare.

Re: Prenumeranter Nyhetsbrev

Lars
Hej TheSuss,

Tack för ditt snabba svar.

Men vad jag menade är prenumeranter/email adresser som prenumererar på mitt nyhetsbrev. Förut kunde jag se dom men inte nu längre.

Hur göra för att se mina kunder och dess email?

Re: Prenumeranter Nyhetsbrev

Ursäkta att jag läste lite fort, men det är av samma skäl prenumeranterna inte syns. De har bara signat upp för nyhetsbrev via sidan. Därför kan de nu inte hämtas för att användas till annat.