Presentation av min hemsida

Posted by Peter Peter
Varför inte gå till botten med problemen, innan de sänker oss?
Jag vill med min hemsida försöka motverka "hysterin" med jakten på lösningar på de situationer man väljer att upphöja till problem. För tittar man bara efter, så finns lösningarna precis bredvid den situation man finner "svårhanterlig".
Det är ett (sätt in valfritt invektiv) slöseri med kapital, såväl monetärt som humant. Man betalar dyrt för "quick fixes", alltså snabba lösningar som fungerar klockrent i teorin, men dessvärre så "krackelerar" de i kontakt med verkligheten.
Och vem tjänar på det?
Och vem förlorar?
Läs gärna alla länkar som jag har på sidan, för där döljer sig många både AHA- upplevelser som OJ!- upplevelser.
Tag gärna kontakt med mig, så kommer jag till Er och visar ett om inte nytt så annorlunda sätt att se på  bekymmer/ problem som Ni givit "problemstatus".
Varmt välkomna in på min sida, med adress: www.utvecklingsakut.n.nu